Upratovacie služby

Upratovaciu firmu spoznáte ľahko – ostáva po nich čisto. Ale teraz seriózne. Upratovanie možno niekomu nepripadá ako komplexná veda, no medzi firmami na trhu sú aj tak veľké rozdiely. Povedzme si teda ako nájsť spoľahlivé upratovanie:

  1. Na trhu nie sú noví. Určite by ste nechceli zveriť kľúče od domu alebo kancelárie niekomu o kom nikto nikdy nepočul. O preverených spoločnostiach si dokážete zohnať veľa informácií, alebo aj referencie od známych. Najstaršie upratovacie služby v Bratislave ako Bonk vznikali tesne po revolúcii a dokázali prežiť aj rôzne krízy. Pretože upratovať treba neustále.
  2. Chápu rozdielne podmienky a vedia sa prispôsobiť. Áno, nepodceňujte všestrannosť firiem. Každý klient má iné požiadavky, má voľno v iný čas, očakáva kalkuláciu nákladov na svoje možnosti. Seriózna firma neberie všetky zakázky do radu, ale jej konatelia sa zamyslia, či majú dosť voľných kapacít a či stačia na danú prácu. Nezvyčajné pracoviská si obhliadnu dopredu, aby sa vedeli vyjadriť.
  3. Majú dlhodobých zamestnancov. Firma so stabilnou základňou pracovníkov je oveľa lepšia ako tá, ktorá si externe najíma jednotlivcov, často neoverených ľudí alebo dokonca zamestnáva načierno. Dlhodobí zamestnanci sú zručnejší a majú väčšie skúsenosti, majú to ako sa hovorí – v ruke. A sú pripravení na náročnejšie úlohy ako človek z inzerátu.
  4. Pracovníci sú ohľaduplní. Ako hovorí titulok, upratovači sa pri práci správajú ako keby boli u sebe doma. Dávajú pozor na predmety a ľudí, snažia sa neobmedzovať prácu vo výrobnej hale či kancelárii a celkovo sú veľmi slušní.
  5. Majú kvalitnú výbavu. Nie všetko sa dnes čistí ručne… a nie všade sa dostanete na rebríku. Seriózna firma má vo svojom portfóliu pokročilé chemické upratovanie, zaškolený personál, techniku, dokáže zabezpečiť napríklad aj horolezecké čistenie. Mestá sa ťahajú do výšok.
  6. Sú k dispozícii 7 dní v týždni.  Havárie alebo živelné pohromy nepoznajú víkendy či sviatky. V prípade núdze musí byť niekto po ruke. Často sa pracuje cez víkendy aj preto, lebo nie je možné upratovať počas prevádzky na pracovisku alebo majiteľ domácnosti si chce na to dohliadať.

 

Od admin